هزینه و قیمت ایمپلنت
نوشته شده توسط : جی دی ایمپلنت

هزینه و قیمت ایمپلنت در مرکز ایمپلنت

هزینه و قیمت ایمپلنت در این مرکز به برندی که استفاده می شود و هزینه های جانبی مثل پیوند استخوان ، روکش موقت و روکش زیرکونیوم   وابسته است.قیمت برند ها به ترتیب نزولی از ایمپلنت گران تا ایمپلنت دندان ارزان در جدول پایین صفحه قابل مشاهده است.نحوه پرداخت هزینه بصورت نصف هزینه در مرحله جراحی و نصف دیگر در مرحله پروتز یعنی سه ماه بعد است.امکان ایمپلنت قسطی یعنی پرداخت قسطی در مدت 4 ماه نیز برای برخی از برند ها وجود دارد.

مرکز ایمپلنت جی دی مفتخر است که بیشترین تعداد برند های ایمپلنت  در اختیار مراجعین محترم قرار می دهد مراکز ایمپلنت بسیار کمی در دنیا تنوع ایمپلنت در این وسعت دارند و در ایران به جرات می توان این مرکز را منحصر بفرد از نظر تعداد برند ایمپلنت می باشد.

برای روکش موقت هزینه معادل سیصد هزار تومان و در موارد پیوند استخوان یک ملیون تومان و سینوس لیفت(پیوند سینویس) یک ملیون و دویست به هزینه اضافه می شود در مورد روکش زیرکونیوم هم بسگی به برند دارد. باید توجه کنید که همه برند ها اباتمنت زیرکونیوم ندارند و حتما با مرکز در صورت در خواست قبل از قرار دادن باید اطلاع دهید. این هزینه ها شامل تخفیفات فصلی که در مورد برخی برند ها از طرف شرکت های سازنده ارائه شده  نمی شود.

 علت تفاوت قیمت و هزینه برند های ایمپلنت

تفاوت برند ها به سابقه ساخت و کیفیت سطح ایمپلنت بستگی دارد امروزه بسیاری از ایمپلنت ها از نظر ظاهری شبیه هم هستند ولی کیفیت سطح ایمپلنت در طول عمر ایمپلنت و کاهش تحلیل استخوان که باعث از دست رفتن ایمپلنت در طولانی مدت میشود موثر است . البته وجود امکانات خاص مثل اباتمنت زیرکونیوم هم در قیمت موثر است.البته گه با قیمت های نا معمول ایمپلنت مواجه شدید باید در کیفیت ایمپلنت دندان شک کنین مثلا تبلیغات ایمپلنت که زیر یک ملیون باشد از این موارد است. یک لینک خبری در زیر است که خواندن ان خالی از لطف نیست.

Implants_Cost





:: برچسب‌ها: ایمپلنت , ایمپلنت تهران , ایمپلنت دندان , کلینیک ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: