انواع روش های کاشت دندان
نوشته شده توسط : جی دی ایمپلنت

مقایسه ایمپلنت با دیگر روش های درمان بی دندانی

 از دست رفتن یک دندان : وقتی یک دندان از دست رفته باشد در این حالت راه حل مرســوم تراش دندان های مجاور ناحیه دندان از دست رفته برای جایگزینی آن (بریج) این روش باعث پوسیدگی دندان های مجاور به دلیل تراش می گردد. همچنین تحلیل تدریجی استخوان فک را در بر دارد. پیشنهاد برای برگرداندن زیبای و دندان از دست رفته استفاده از ایمپلنت دندان و یا کاشت دندان می باشد که بدون آسیب رساندن به دندان های مجاور می توان یک دندان را جایگزین نمود.
 از دست رفتن چند دندان : وقتی تعداد زیادی از دندان ها از دست رفته باشد راه حل مرسوم استفاده از پلاک متحرک پارسیل است که دارای معایبی چون سنگینی، فشار گیره ها به دندانش های پایه، لق شدن دندان های مجاور و مستعد شدن دندان ها برای پوسیدگی می باشد. پیشنهاد ما استفاده از چند پایه ایمپلنت دندانی باتوجه به نظر دندانپزشک جهت ایجاد دندان ثابت می باشد.
 از دست رفتن کل دندان ها : راه حل مرسوم استفاده از پروتزهای کامل متحرک است که مشکلاتی از قبیل لقی، احساس نکردن طعم غذا و سختی تکلم و ... را دارد. جهت برطرف نمودن این مشکل به دو روش می توان از کاشت ایمپلنت دندان بهره برد:

1. اولین روش استفاده از چهار ایمپلنت دندانی با قطر 2 میلیمتر است در کسانیکه استخوان ها به شدت تحلیل رفته دارند از این ایمپلنت های دندانی پس از قرارگیری در فک 4 سرتوپی شکل بیرون از لثه می ماند که به وسیله 4 کاسه قرارگرفته داخل دست دندان به آن متصل می شود و گیر بسیار زیادی به دست دندان می دهد کل این پروسه در یک جلسه 2 ساعته انجام می پذیرد.
2. روش دوم استفاده از تعداد 8 ایمپلنت دندان در فک بالا و 6 عدد در فک پائین و ساخته پروتز ثابت بر روی این 14 ایمپلنت دندانی می باشد که به فرد دندان های ثابتی را می دهد.
هزینه و قیمت
هر روش درمانی کاشت دندان و یا ایمپلنت دندان با یک جلسه مشاوره رایگان در کلینیک دندان پزشکی شروع می‌شود. در این جلسه مشاوره، متخصصان ما یک برنامه درمانی سفارشی با توجه به شرایط شما طراحی می‌کنند و به این ترتیب شما می‌توانید از هزینه و قیمت دقیق ایمپلنت دندان آگاه شوید .
کاشت ایمپلنت دندانی به روش پانچ ، جدیدترین روش کاشت دندان می باشد . این روش مزایای زیادی را برای بیماران به همراه دارد ، از جمله آسیب ندیدن استخوان فک و عروق خونی ، طول دوره درمان کوتاه ، نحوه و روش کاشت دندان بدون درد و خونریزی. عوارض کاشت دندان به این روش صفر است. ایمپلنت دندانی با این روش، برای تمام طول عمر ماندگاری و دوام خواهد دداشت.





:: برچسب‌ها: ایمپلنت , ایمپلنت تهران , ایمپلنت دندان , کلینیک ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: