کاشت ایمپلنت فوری
نوشته شده توسط : جی دی ایمپلنت

کاشت ایمپلنت فوری

برای اینکه بتوانیم یک ایمپلنت دندانی را به سرعت جایگذاری کنیم و در داخل استخوان فک قرار دهیم نیاز داریم که نکاتی را  رعایت کنیم.

اول اینکه استخوان فک حجم و ارتفاع کافی داشته باشد و اگر دندانی را خارج میکنیم اطراف ریشه دندان ضایعه نداشته باشد.

نکته مهم دیگر اینکه جراحی بیمار در یک جلسه انجام میشود ونیاز به جراحی دو مرحله ای نیست .این کار به بیمار آرامش بیشتری میدهد طول زمان  درمان را کمتر میکند، زمان ترمیم کمتر می شود و بیمار زودتر صاحب روکش یا پروتز ثابت می شود.

انتظارات بیمار زودتر برآورده میشود و خونریزی از ناحیه کمتر خواهیم داشت البته در این میان استخوان فک باید تراکم خوبی داشته باشد. نیاز به بازسازی استخوان نداشته باشد. ارتفاع استخوان کافی داشته باشیم. عرض خوبی داشته باشیم.

کاشت ایمپلنت فوری معمولا برای دندان های جلویی فک بالا و پایین انجام می شود زیرا اگر بیماری دندان های قسمت های  عقبی (خلفی) خود را از دست بدهد، مسئله مهمی برایش پیش نمی آید اما دندانهای جلویی اهمیت بسیار زیادی برای همه دارد و برای صحبت کردن، خندیدن، نیاز به کاشت ایمپلنت فوری هست.

یکی از موارد کاشت ایمپلنت فوری زمانی است که بیمار دندان خود راکشیده است و می توان بلافاصله از ایمپلنت فوری برای او استفاده کرد. ترمیم استخوان و جوش خوردن ایمپلنت به استخوان بلافاصله با کشیدن دندان شروع می شود.

نکته مهم دیگر اینکه ترمیم استخوان که در اطراف و درون حفره کشیده شده اتفاق می افتد در اطراف ایمپلنت دندان هم اثر گذاشته و استخوان سازی زودتر شروع می شود. اگر استخوان اطراف ایمپلنت برای ثبات آن کافی نباشد، کاشت ایمپلنت فوری توصیه نمی شود. اگر عفونت در حفره دندان کشیده شده  وجود داشته باشد ایمپلنت فوری توصیه نمی شود زیرا عفونت سبب عدم شکل گیری استخوان در اطراف ایمپلنت دندانی می شود و بافت نرم (کلاژن) به جای ایمپلنت تشکیل می گردد.

برای افردی که مشاغل مهم و مناصب استراتژی دارند کاشت ایمپلنت فوری توصیه میشود چرا که با ایمپلنت فوری بیمار حتی 1 روز هم بدون دندان نخواهد بود.

مطالب مرتبط:

قیمت ایمپلنت

ایمپلنت تهران

کاشت دندان





:: برچسب‌ها: قیمت ایمپلنت,مرکز ایمپلنت,کاشت دندان,کلینیک ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: