دکتر ایمپلنت خوب کیست
نوشته شده توسط : جی دی ایمپلنت

دکتر ایمپلنت خوب کیست

یکی دیگر از سوالات متداول بیماران ایمپلنت دندان آن است که بهترین دکتر ایمپلنت در تهران و یا دکتر ایمپلنت خوب در ایران کیست. در این مقاله سعی بر آن شده است که در راستای پاسخ به سوال فوق الذکر اطلاعاتی جامع نیز درباره متخصص کاشت ایمپلنت دندانی در اختیار خوانندگان قرار گیرد.

همانگونه که در سایر مقالات مطرح گردید کاشت دندان به روش ایمپلنت شامل دو قسمت اصلی جراحي و پروتز می باشد و متخصص کاشت ایمپلنت دندان می بایستی به هردو قسمت اصلی کاشت ایمپلنت دندان يعني جراحي و پروتز كاملا تسلط داشته باشد.

برای جراحي ایمپلنت، متخصص ایمپلنت دندانی و یا ایمپلنتولوژیست علاوه بر پيشينه علمی می بایستی از تبحر کافی در جراحی برخوردار باشد که این امر جز از طریق ممراست و تمرین در کاشت ایمپلنت میسر نخواهد بود.

در قسمت دوم کاشت دندان ایمپلنت، متخصص ایمپلنت دندانی و یا ایمپلنتولوژیست می بایستی از تسلط کافی در درمان پروتز برخوردار باشد که این مهم علاوه بر پيشينه علمی و تجربه  لازمه نیازمند ديد فني و ابتكار در ارايه طرح درمان مناسب براي هر بيمار خاص است.

انتخاب بهترین در تهران و ایران

در حال حاضر تعداد معدودی از دندان پزشکان غیر متخصص اقدام به کاشت ایمپلنت دندان می نمایند. بیمارانی که تنها به دلیل کاشت ایمپلنت ارزان به دندان پزشکان غیر متخصص مراجعه  مینمایند می بایستی به این نکته توجه نمایند که عدم مراجعه به ایمپلنتولوژیست برای کاشت ایمپلنت، می تواند منجر به صدمات جبران ناپذیری برای بیمار گردد که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • الف) هنگامی که ایمپلنت دندان برای جایگزینی دندان های پایین استفاده می شود، دندان پزشک غیر متخصص ممکن است اعصابی را که از فک رد می شوند را به خاطر سوراخ کردن استخوان فک دچار آسیب کند. این مشکل می تواند باعث ایجاد درد یا بی حسی شود. اگر در این حالت بیمار دچار بی حسی شود، این مشکل بخش پایین لب و گونه یا یک طرف زبان را تحت تاثیر قرار می دهد. این مشکل ممکن است تا زمان ترمیم اعصاب تا چند ماه ادامه داشته باشد. در برخی موارد، ممکن است این مشکل دائمی شود.
  • ب) در فک بالا، احتمال سوراخ شدن استخوان فک و وارد شدن این سوراخ به سینوس ها یا حفره بینی وجود دارد. این مشکل می تواند باعث ایجاد عفونت در ناحیه مورد نظر شود. به منظور اجتناب از بروز این مسئله، عکس های رادیولوژی خاص قبل از عمل جراحی کاشت دندان به روش ایمپلنت از وضعیت دهان بیمار تهیه می شود تا بتواند به جراح برای تعیین محل دقیق اعصاب، سینوس ها و حفره بینی کمک کند.





:: برچسب‌ها: قیمت ایمپلنت,مرکز ایمپلنت,کاشت دندان,کلینیک ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: