سفید کردن دندان
نوشته شده توسط : جی دی ایمپلنت

سفید کردن دندان

یکی از بهترین روش هایی که می توان برای از بین بردن رنگ زرد یا قهوه ای دندان ها از آن استفاده نمود سفید کردن دندان است. بدین ترتیب با سفید و براق شدن دندان ها، لبخند شما جذاب تر از همیشه می گردد.

سفید کردن دندان ها را می توان با استفاده از روش های گوناگونی انجام داد که استفاده از مواد شیمیایی و لیزر و اسیدهای ضعیف از جمله این روش ها هستند. معمولا دندانپزشک در انتخاب یکی از این روش ها به شما کمک خواهد کرد. بسته به تشخیص پزشک ممکن است روش سفید کردن دندان در مطب انجام شود و یا اینکه در منزل و توسط خود شخص انجام گیرد.

یکی از روش های پرطرفدار برای سفید کردن دندان ها، استفاده از مواد شیمیایی است که بدون سایش دندان ها انجام می شود و معمولا انتخاب اول شخص است.

در سفید کردن دندان ها اولین موردی که باید به آن توجه شود ترمیم پوسیدگی است و بعد سفید کردن آن. در سفید کردن دندان ها باید به نکاتی توجه داشت که از آن جمله می توان به :

  1. در دندان هایی که کامپوزیت روی آن ها استفاده شده سفید کردن دندان جواب نمی دهد به همین دلیل سعی در انجام این عمل بر روی این دندان ها نداشته باشید.
  2. اطمینان از سلامت دهان و دندان قبل از سفید کردن دندان ها بسیار مهم است زیرا کسانی که دارای لثه های ملتهب و یا پوسیدگی دندان هستند نمی توانند دندان های های خود را به روش های گفته شده سفید کنند.
  3. افراد باید به این موضوع توجه داشته باشند که سفید کردن دندان ها عملی است که از سوی اشخاص برای افزایش زیبایی انتخاب می شود و از نظر سلامتی درمانی ضروری نیست.
  4. یکی دیگر از راه های زیبایی و درخشندگی دندان ها که به دوام دندان ها نیز کمک می کند مسواک زدن و نخ دندان کشیدن مرتب است. که این روش باعث سفیدی و شفافیت دندان ها می شود.
  5. یکی از عواملی که بر روی ظاهر دندان ها بسیار موثر است تشکیل جرم و و پلاک میکروبی بر روی دندان ها است. به همین منظور دندانپزشکان توصیه می کنند هر 6 ماه یکبار به دندانپزشک خود مراجعه نمایید.

سفید کردن دندان یا بلیچینگ

به نوعی دکلره کردن دندان ها با کمک عوامل اکسید کننده سفید کردن دندان یا بلیچینگ نامیده می شود. هدف از انجام این عمل، تاثیر ماده بر روی قسمت هایی از دندان است که تغییر رنگ داده اند و باعث بی رنگ شدن آن ها شده و نیز ذرات رنگی داخل نسوج جدا شده و بی رنگ می گردد که در هر حال مهم نیست که این کار به چه روشی انجام می شود.





:: برچسب‌ها: برند ایمپلنت,مرکز ایمپلنت,کاشت دندان,کلینیک ایمپلنت ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: